Na ponúkané produkty sa vzťahuje 24-mesačná záruka.

PRAVIDLÁ POUŽÍVANIA A ÚDRŽBY NÁBYTKU

  1. Nábytok by sa mal používať v súlade s jeho konštrukciou a zamýšľaným použitím.
  2. Nábytok by mal byť umiestnený na rovnom povrchu.
  3. Nábytok by sa mal používať v interiéri, v suchu a mal by byť chránený pred škodlivými vplyvmi faktorov, ktoré môžu spôsobiť trvalé poškodenie, ako aj pred priamym slnečným žiarením. Klimatické podmienky pre používateľov nábytku sú nasledovné:
  4. (a) relatívna vlhkosť 40-70 %,
  5. (b) teplota 15-39 °C
  6. Nábytok by nemal byť umiestnený menej ako 0,5 m od aktívnych zdrojov tepla (radiátory, sporáky)
  7. Lakované povrchy nábytku by sa mali chrániť pred poškriabaním a otlačením.

ZÁSADY ZÁRUKY

  1. Územná pôsobnosť záručnej ochrany sa vzťahuje na územie Poľskej republiky.
  2. Záruka trvá 24 mesiacov a počíta sa od dátumu predaja nábytku kupujúcemu.
  3. Ručiteľ zodpovedá za vady spôsobené predaným nábytkom a za škody, ktoré sú ich neodvrátiteľným dôsledkom, ak bol nábytok používaný v súlade s jeho určením a za primeraných podmienok (pozri bod I.).
  4. Podmienkou poskytnutia záručných služieb je, aby kupujúci predložil doklad o kúpe (faktúru).
  5. Za záručný servis sa považuje bezplatné vykonanie špecializovaných opráv na odstránenie vady nábytku zo strany ručiteľa.

POSTUP PODÁVANIA SŤAŽNOSTÍ

  1. Svoje nároky na odstránenie závad pošlite písomne.
  2. Ručiteľ je povinný do 14 dní odo dňa uplatnenia reklamácie písomne oznámiť kupujúcemu, či reklamáciu uznáva alebo neuznáva ako neopodstatnenú.


  3. Reklamácia bude vybavená: – v deň kontroly, ak je vada podľa posúdenia garanta odstrániteľná a opravu je možné vykonať na mieste, – do 30 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na oznámenie spôsobu vybavenia reklamácie, ak povaha vady vyžaduje jej odstránenie vo výrobnom závode. V tomto prípade servis výrobcu prevezme nábytok s potvrdením v protokole o oprave a po oprave bude nábytok doručený zákazníkovi.
  4. Ak nie je možné závadu odstrániť v rámci bežnej obchodnej činnosti, môže byť doba opravy so súhlasom zákazníka predĺžená.


  5. K oneskorenému vybaveniu reklamácie nedochádza, ak: – zástupca garanta prišiel v dohodnutom čase do priestorov zákazníka, aby reklamáciu vybavil, ale nemohol tak urobiť z dôvodov na strane zákazníka – nábytok je uložený tak, že ho nie je možné skontrolovať alebo to neumožňuje jeho hygienický a sanitárny stav.
  6. Ak kupujúci dvakrát neumožnil poskytnutie služby, má sa za to, že sa vzdal svojich práv.

ZÁRUKA VÝROBCU SA NEVZŤAHUJE

  1. Mechanické poškodenie výrobku a nimi spôsobené chyby, ktoré nie sú zavinené výrobcom.
  2. Porucha alebo poškodenie spôsobené nesprávnym používaním alebo neopatrnosťou zákazníka.
  3. Škody spôsobené počas prepravy a manipulácie (nevzťahuje sa na prepravu vykonávanú Dodávateľom).
  4. Výrobky pozmenené alebo inak upravené neoprávnenými osobami.
  5. Opotrebovanie výrobku.