Na ponúkané produkty sa vzťahuje 24-mesačná záruka.
PRAVIDLÁ POUŽÍVANIA A ÚDRŽBY NÁBYTKU
- Nábytok by sa mal používať v súlade s jeho konštrukciou a zamýšľaným použitím.
- Nábytok by mal byť umiestnený na rovnom povrchu.
- Nábytok by sa mal používať v interiéri, v suchu a mal by byť chránený pred škodlivými vplyvmi faktorov, ktoré môžu spôsobiť trvalé poškodenie, ako aj pred priamym slnečným žiarením. Klimatické podmienky pre používateľov nábytku sú nasledovné:
- (a) relatívna vlhkosť 40-70 %,
- (b) teplota 15-39 °C
- Nábytok by nemal byť umiestnený menej ako 0,5 m od aktívnych zdrojov tepla (radiátory, sporáky)
- Lakované povrchy nábytku by sa mali chrániť pred poškriabaním a otlačením.
ZÁSADY ZÁRUKY
- Územná pôsobnosť záručnej ochrany sa vzťahuje na územie Poľskej republiky.
- Záruka trvá 24 mesiacov a počíta sa od dátumu predaja nábytku kupujúcemu.
- Ručiteľ zodpovedá za vady spôsobené predaným nábytkom a za škody, ktoré sú ich neodvrátiteľným dôsledkom, ak bol nábytok používaný v súlade s jeho určením a za primeraných podmienok (pozri bod I.).
- Podmienkou poskytnutia záručných služieb je, aby kupujúci predložil doklad o kúpe (faktúru).
- Za záručný servis sa považuje bezplatné vykonanie špecializovaných opráv na odstránenie vady nábytku zo strany ručiteľa.
POSTUP PODÁVANIA SŤAŽNOSTÍ
- Svoje nároky na odstránenie závad pošlite písomne.
- Ručiteľ je povinný do 14 dní odo dňa uplatnenia reklamácie písomne oznámiť kupujúcemu, či reklamáciu uznáva alebo neuznáva ako neopodstatnenú.
Reklamácia bude vybavená: – v deň kontroly, ak je vada podľa posúdenia garanta odstrániteľná a opravu je možné vykonať na mieste, – do 30 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na oznámenie spôsobu vybavenia reklamácie, ak povaha vady vyžaduje jej odstránenie vo výrobnom závode. V tomto prípade servis výrobcu prevezme nábytok s potvrdením v protokole o oprave a po oprave bude nábytok doručený zákazníkovi.- Ak nie je možné závadu odstrániť v rámci bežnej obchodnej činnosti, môže byť doba opravy so súhlasom zákazníka predĺžená.
K oneskorenému vybaveniu reklamácie nedochádza, ak: – zástupca garanta prišiel v dohodnutom čase do priestorov zákazníka, aby reklamáciu vybavil, ale nemohol tak urobiť z dôvodov na strane zákazníka – nábytok je uložený tak, že ho nie je možné skontrolovať alebo to neumožňuje jeho hygienický a sanitárny stav.- Ak kupujúci dvakrát neumožnil poskytnutie služby, má sa za to, že sa vzdal svojich práv.
ZÁRUKA VÝROBCU SA NEVZŤAHUJE
- Mechanické poškodenie výrobku a nimi spôsobené chyby, ktoré nie sú zavinené výrobcom.
- Porucha alebo poškodenie spôsobené nesprávnym používaním alebo neopatrnosťou zákazníka.
- Škody spôsobené počas prepravy a manipulácie (nevzťahuje sa na prepravu vykonávanú Dodávateľom).
- Výrobky pozmenené alebo inak upravené neoprávnenými osobami.
- Opotrebovanie výrobku.