Nákup v našom obchode je veľmi jednoduchý a pozostáva z niekoľkých krokov.

Krok 1 – výber produktu

Všetky výrobky v obchode sú rozdelené do piatich hlavných skupín, ktoré obsahujú podkategórie výrobkov, takže je jednoduchšie nájsť výrobok, o ktorý máte záujem.

Hlavné skupiny sa vždy nachádzajú v hornej časti stránky. Po výbere skupiny, ktorá vás zaujíma, sa zobrazí rozbaľovací zoznam s podkategóriami tovaru ponúkaného v našom obchode.

Po výbere podkategórie sa zobrazí zoznam produktov s ich názvami, fotografiami a cenami.

V zozname produktov môžete prejsť na konkrétny produkt:

– kliknutím na názov produktu,

– kliknutím na jeho obrázok

– kliknutím na “Viac”

Ak hľadáte konkrétny výrobok a poznáte jeho názov alebo symbol (celý alebo len jeho časť), zadajte ho do poľa “vyhľadávanie” v pravom hornom rohu príbehu a stlačte symbol lupy.

Krok 2 – zadanie objednávky

Ak ste sa rozhodli objednať výrobok, stlačte tlačidlo “Pridať do košíka”. Zobrazí sa obsah všetkých výrobkov v košíku.

Celková hodnota produktov, ktoré sa práve nachádzajú v nákupnom košíku, sa zobrazuje aj v pravom hornom rohu stránky v ikone “Košík”. Kliknutím na túto ikonu môžete skontrolovať obsah nákupného košíka.

Na stránke “Košík” sa zobrazí zoznam vybraných produktov, ich hodnota , poplatok za doručenie a hodnota celkovej objednávky.

Obsah nákupného košíka môžete ľubovoľne upraviť tak, že z neho odstránite produkty kliknutím na červené zaškrtávacie políčko “Odstrániť” alebo zmeníte objednané množstvo zadaním požadovanej hodnoty do poľa “množstvo” a kliknutím na tlačidlo “Aktualizovať” .

Ak chcete do nákupného košíka pridať ďalšie produkty, kliknite na tlačidlo “Pokračovať v nákupe”.

Ak už máte vyplnený nákupný košík a viete, čo chcete objednať, kliknite na tlačidlo “Objednať”.

Ak u nás ešte nemáte účet a nakupujete prvýkrát, vytvorte si účet alebo vyberte možnosť objednať bez prihlásenia. Ak ste registrovaným používateľom, prihláste sa.

Ak chcete zadať objednávku, je potrebné vyplniť všetky požadované polia formulára.

Údaje je možné opraviť alebo doplniť kliknutím na tlačidlo “Späť” alebo “Upraviť”.

Pred konečným potvrdením objednávky skontrolujte, či sú všetky informácie o objednávke správne.

Potvrdenie objednávky je podmienené prijatím “Pravidiel obchodu”.

Krok 3 – odoslanie žiadosti

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa objednaných výrobkov alebo chcete získať ďalšie informácie, pošlite svoj dotaz k danému výrobku alebo nákupnému košíku kliknutím na tlačidlo “Poslať dotaz”. Člen nášho personálu vás bude kontaktovať do 15 minút, zodpovie vaše otázky, objasní vaše pochybnosti a zistí podrobnosti vašej objednávky.

Krok 4 – spracovanie objednávky

Vašej objednávke bude pridelené číslo a bude odoslaná do internetového obchodu, o čom budete informovaní e-mailom.

Po overení vašej objednávky a kontrole dostupnosti objednaných produktov dostanete e-mail s informáciou o ďalšej fáze vašej objednávky. Ak nás počas overovania objednávky budete potrebovať kontaktovať telefonicky, budeme vás kontaktovať.

Po potvrdení objednávky bude objednávka v závislosti od zvoleného spôsobu platby postúpená na spracovanie.

Ak je zvolená platba na dobierku, objednávka bude odoslaná na prípravu na odoslanie.

V ďalšom kroku dostanete e-mail s informáciou o zásielke a sledovacím číslom.

Ak sa rozhodnete zaplatiť bankovým prevodom, odoslanie sa uskutoční až po tom, ako nám bude oznámené, že finančné prostriedky boli pripísané na náš účet.

Svoju požiadavku na objednávku nám môžete kedykoľvek poslať e-mailom : sklep@hotelpartner24.pl alebo kontaktovať našich pracovníkov telefonicky na čísle 690 015 551.

Pracujeme : pondelok až piatok 8.oo – 16.oo.