MILSYSTEM HORECA SPOLOČNOSŤ S RUČENÍM OBMEDZENÝM

(PREDTÝM: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.)

SO SÍDLOM V MESTE STAWIGIDA

www.sklep.milsystem.pl

§ 1. PREDBEŽNÉ USTANOVENIA

  1. Tieto pravidlá a predpisy stanovujú zásady poskytovania služieb a uzatvárania kúpnych zmlúv na Tovar zo strany Predávajúceho Zákazníkom prostredníctvom internetového obchodu MILSYSTEM a sú určené len Podnikateľom. Pravidlá sú súčasťou kúpnej zmluvy, ktorú zákazník uzatvára s predávajúcim.
  2. Internetový obchod MILSYSTEM, ktorý sa nachádza na internetovej adrese www.sklep.milsystem.pl vrátane záložiek, prevádzkuje spoločnosť MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (predtým: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) so sídlom v Stawigude, ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, zapísaná v registri podnikateľov Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom v Olsztyne, VIII. hospodárske oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS: 0001082798, holding NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780, základné imanie 20 400, 00 PLN – splatené v plnej výške.
  3. Predávajúci môže kedykoľvek zmeniť funkcie obchodu, pokiaľ to nemá vplyv na práva a povinnosti zákazníkov.
  4. Predávajúci má právo na krátky čas deaktivovať niektoré alebo všetky funkcie obchodu z dôvodu údržby alebo na technické účely a podľa možnosti bude o tom vopred informovať zákazníkov na domovskej stránke obchodu. Predávajúci nezodpovedá Kupujúcemu za dôsledky vylúčenia internetového obchodu.
  5. Informácie uvedené na webovej stránke obchodu nepredstavujú obchodnú ponuku v zmysle čl. 66 Občianskeho zákonníka, ale sú len výzvou na uzavretie zmluvy v súlade s čl. 71 Občianskeho zákonníka.

§ 2. DEFINÍCIE

  1. Nariadenia – tieto nariadenia uvedené v čl. 8 zákona z 18. júla 2002. o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami (Zbierka zákonov č. 144, položka 1204, v znení neskorších predpisov), ktoré definujú zásady používania internetového obchodu vrátane práv a povinností predávajúceho a kupujúceho, ako aj technické požiadavky potrebné na spoluprácu s informačným systémom používaným predávajúcim.
  2. Zákon o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami – zákon z 18. júla 2002. o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami (Zbierka zákonov č. 144, položka 1204 v znení neskorších predpisov),
  3. Občiansky zákonník – zákon z 23. apríla 1964. Občiansky zákonník (Zbierka zákonov 1964, č. 16, položka 93, v znení neskorších predpisov),
  4. Zákon o právach spotrebiteľov – zákon z 30. mája 2014. o právach spotrebiteľov (Zbierka zákonov 2014, položka 827 v platnom znení),
  5. Zákazník alebo kupujúci – podnikateľ, ktorý nakupuje prostredníctvom internetového obchodu.
  6. Podnikateľ – fyzická osoba, právnická osoba a organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou, ktorej osobitný zákon priznáva právnu subjektivitu, ktorá vykonáva podnikateľskú činnosť vo vlastnom mene, ktorá používa Obchod.
  7. Spotrebiteľ – v zmysle čl. 7 písm. aa) zákona o ochrane spotrebiteľa ako fyzická osoba, ktorá vykonáva podnikateľskú činnosť a uzatvára zmluvu, ktorá priamo súvisí s jej podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že pre ňu nemá profesionálny charakter, vyplývajúci najmä z predmetu jej podnikateľskej činnosti, sprístupnenej na základe ustanovení o Centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti.
  8. Predávajúci alebo majiteľ internetového obchodu – MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (predtým: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) so sídlom v Stawigude, ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, zapísaná v registri podnikateľov Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom v Olsztyne, VIII. hospodárske oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS: 0001082798, holding NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780, základné imanie 20 400, 00 PLN – splatené v plnej výške, e-mailová adresa: sklep@milsystem.pl.
  9. Tovar – predmet kúpnej zmluvy, ktorým je hnuteľná vec/služba, ktorá je súčasťou ponuky Predávajúceho umiestnenej v Internetovom obchode,
  10. Kúpna zmluva alebo zmluva – kúpna zmluva v zmysle Občianskeho zákonníka uzatvorená elektronicky na základe prístupu zákazníka k telekomunikačnej sieti, bez súčasnej prítomnosti zmluvných strán, s použitím elektronických komunikačných prostriedkov (na diaľku). Dokladom potvrdzujúcim uzatvorenie Kúpnej zmluvy je faktúra s DPH.
  11. Zmluva na diaľku – zmluva uzatvorená so zákazníkom v rámci organizovaného systému uzatvárania zmlúv na diaľku prostredníctvom obchodu, bez súčasnej fyzickej prítomnosti zmluvných strán, s výhradným použitím jedného alebo viacerých prostriedkov komunikácie na diaľku až do uzatvorenia zmluvy vrátane.
  12. Objednávka prejav vôle zákazníka, ktorý urobil prostredníctvom objednávkového formulára s cieľom uzavrieť kúpnu zmluvu.
  13. Objednávkový formulár – interaktívny formulár dostupný v obchode, ktorý vám umožní zadať objednávku.
  14. Ceny – sumy použité Predávajúcim na určenie hodnoty Tovaru, vyjadrené v poľských zlotých, uvedené v čistých hodnotách bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Cena uvedená pri každom Tovare je záväzná v okamihu zadania objednávky Zákazníkom. Cena v ponuke umiestnenej v Internetovom obchode nezahŕňa náklady na dopravu Tovaru, doplnkové a voliteľné vybavenie (pokiaľ nie je uvedené v popise Tovaru), provízie a bankové poplatky alebo iné poplatky účtované prevádzkovateľmi systémov, prostredníctvom ktorých sa uskutočňuje platba. Obchod si vyhradzuje právo meniť ceny ponúkaného Tovaru, zavádzať do ponuky Internetového obchodu nový Tovar, vykonávať a rušiť propagačné akcie na webových stránkach Obchodu alebo zavádzať ich zmeny.
  15. Internetový obchod alebo Obchod – služba prevádzkovaná Predávajúcim na internetovej adrese www.sklep.milsystem.pl, vrátane záložiek, kde si Kupujúci – Zákazník môže zakúpiť tovar ponúkaný Predávajúcim; podmienkou umožňujúcou nákup je vlastníctvo prístupu Kupujúceho – Zákazníka k telekomunikačnej sieti v zmysle Zákona zo 16. júla 2004. Zákon o telekomunikáciách. Nevyhnutnou podmienkou využívania Obchodu Zákazníkom je mať prístup k počítaču s internetovým prehliadačom a s prístupom na internet.
  16. Účet – profil, ku ktorému má zákazník prístup po zadaní prihlasovacieho mena a hesla. V profile sú uložené údaje, t. j. V profile sú uložené údaje, t. j. mená, priezviská, firmy Zákazníkov, adresy bydliska alebo sídla Zákazníkov, IČO Zákazníka, kontaktné údaje – telefónne čísla, e-mailové adresy Zákazníkov. Predávajúci je správcom Účtu a prijíma technické a právne opatrenia na zabránenie prístupu neoprávnených osôb k údajom poskytnutým Zákazníkom v rámci Účtu,
  17. Pracovné dni – dni od pondelka do piatku (od 8:00 do 16:00) okrem štátnych sviatkov.
  18. Zásady ochrany osobných údajov – dokument stanovujúci pravidlá spracovania osobných údajov zákazníkov predávajúcim, ktorého elektronický text nájdete na https://sklep.milsystem.pl/content/2-polityka-prywatnosci.
  19. Cookies – počítačové údaje, najmä textové súbory, ktoré sú uložené v koncovom zariadení zákazníka a sú určené na používanie webových stránok internetového obchodu. Zásady používania súborov cookie nájdete na webovej stránke https://sklep.milsystem.pl/content/5-polityka-cookies.

§ 3. PREDMET ČINNOSTI PREDAJNE

Hlavnou činnosťou predávajúceho je veľkoobchod s kancelárskym nábytkom.

§ 4. KONTAKT S OBCHODOM

  1. Zákazník môže kontaktovať predávajúceho ktorýmkoľvek z nasledujúcich spôsobov:

a) telefonicky: 690 009 014 (cena podľa tarify operátora) od 8.00 do 16.00 hod.

b) na e-mailovú adresu predávajúceho: sklep@milsystem.pl.

c) na adrese sídla predávajúceho, t. j. ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda.

  • Zákazník súhlasí so zasielaním korešpondencie od predávajúceho na e-mailovú adresu uvedenú zákazníkom.

§ 5. ÚČET V INTERNETOVOM OBCHODE

  1. Tovar si môže zakúpiť zákazník, ktorý si zriadil účet v internetovom obchode prostredníctvom príslušnej možnosti na webovej stránke internetového obchodu, pričom poskytne potrebné a správne údaje na registráciu účtu. Zákazník, ktorý nemá Účet, môže uskutočniť nákup za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach.
  2. Ak zákazník uvedie nepravdivé údaje, predávajúci je oprávnený vymazať účet zákazníka zo systému a odstúpiť od uzatvorených elektronických kúpnych zmlúv.
  3. Údaje poskytnuté osobami, ktoré si vytvoria účet v Internetovom obchode, alebo Zákazníkmi pri nákupe Tovaru bude Predávajúci spracúvať v rozsahu potrebnom na vykonanie činností súvisiacich s uzatvorenou kúpnou zmluvou na základe zásad uvedených v Zásadách ochrany osobných údajov.
  4. Predávajúci je správcom osobných údajov osôb, ktoré si vytvorili účet, a zákazníkov bez účtu. Tieto osoby majú neobmedzené právo na prístup k svojim osobným údajom a na ich opravu alebo vymazanie. Poskytnutie údajov sa uskutočňuje na základe dobrovoľnosti. Predávajúci môže poveriť spracovaním osobných údajov Zákazníkov iné subjekty.
  5. Zriadenie účtu je bezplatné a vyžaduje si:

– že si zákazník prečítal zmluvné podmienky,

– prijať tieto podmienky v plnom rozsahu,

– súhlas zákazníka so spracovaním jeho osobných údajov v rozsahu potrebnom na poskytovanie služieb uvedených v týchto obchodných podmienkach (súhlas so spracovaním osobných údajov je dobrovoľný, ale nevyhnutný na používanie internetového obchodu).

  1. Zákazník si stanoví heslo k účtu takým spôsobom, aby ho nemohli uhádnuť tretie strany. Heslo na prihlásenie sa do Účtu môže Zákazník kedykoľvek zmeniť. Predávajúci nezodpovedá za následky sprístupnenia prihlasovacieho mena a hesla tretím osobám zo strany Zákazníka. Zákazník nesie plnú zodpovednosť za všetky škody spôsobené v dôsledku tohto porušenia.
  2. Po vytvorení účtu má zákazník prístup k možnostiam, t. j. históriu objednávok, aby mohol sledovať, v akej fáze sú jeho objednávky.
  3. Zákazník môže účet kedykoľvek vymazať. Predávajúci má právo vymazať Konto zákazníka, ak ho zákazník používa v rozpore s Obchodnými podmienkami alebo sa do neho neprihlásil najmenej 24 mesiacov. Predávajúci informuje Zákazníka o svojom zámere vymazať Konto e-mailom dva týždne vopred, pričom na zaslanie informácie použije e-mailovú adresu, ktorú mu Zákazník poskytol. Ak Zákazník používa Účet spôsobom, ktorý nie je v súlade s jeho určením, za dôsledky takéhoto konania nesie zodpovednosť výlučne Zákazník. To sa vzťahuje najmä na zodpovednosť za škody spôsobené tretím osobám používaním Účtu Zákazníkom.
  4. Zákazník sa zaväzuje zdržať sa používania účtu na akékoľvek činnosti zamerané na narušenie prevádzky internetového obchodu alebo akejkoľvek inej webovej stránky a nepoužívať účet na účely páchania trestných činov alebo priestupkov alebo činností, ktoré môžu spôsobiť škodu akejkoľvek fyzickej alebo právnickej osobe.

§ 6. POSTUP PRI OBJEDNÁVANÍ TOVARU

  1. Zákazník zadáva objednávky prostredníctvom webovej stránky obchodu cez účet alebo priamo v internetovom obchode pomocou dostupných možností. Objednávky výrobkov je možné zadávať 24 hodín denne počas celého roka. Transakciu nákupu Tovaru uskutočnenú v súlade s týmto postupom zhrnie Internetový obchod zaslaním e-mailovej správy, v obsahu ktorej je Zákazník informovaný o druhu vybraného Tovaru, jeho množstve a katalógovom čísle, celkovej hodnote objednávky, spôsobe a nákladoch na doručenie a spôsobe platby alebo dátume, kedy má byť platba uskutočnená.
  2. Zákazník si môže objednať tovar aj e-mailom na adrese: (spoplatnené podľa štandardných sadzieb operátora pre volania na mobilné číslo v rámci domácej komunikácie).
  3. Objednávky podané v pracovných dňoch po 13.00 hod. alebo v sobotu, nedeľu alebo počas iných štátnych sviatkov budú spracované v pracovný deň nasledujúci po týchto dňoch.
  4. Predpokladom realizácie Objednávky je, že Zákazník riadne vyplní Objednávkový formulár a uvedie všetky kontaktné údaje Zákazníka (firma, kontaktná osoba, telefónne číslo, e-mail).
  5. Poprzez formularz zamówienia, Klient wskazuje rodzaj Towaru, jego ilość a także w razie potrzeby inne informacje dotyczące Towaru. Ceny Towaru nie zawierają kosztów przesyłki. Następnie Klient zobowiązany jest dokonać wyboru jednej z form dostawy Towaru, przy czym koszt dostawy obciąża Klienta, według stawek uzależnionych od wybranego sposobu doręczenia Towaru. Koszty transportu podawane są przez zautomatyzowany system zakupowy.  Następnie Klient wybiera sposób płatności, korzystając z jednaj z niżej wskazanych form zapłaty:
    1. preddavok vo výške 100 % hodnoty Objednávky – prevodom na účet Predávajúceho,
    1. quick paynow (platobné karty: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro).
  6. Predávajúci má právo meniť ceny Tovaru zobrazené v Internetovom obchode, má tiež právo zavádzať nový Tovar a vykonávať propagačné akcie.
  7. Cena uvedená v Internetovom obchode v čase objednávky je cenou záväznou pre Zákazníka a Predávajúceho, čo znamená, že cena objednaného Tovaru sa po odoslaní objednávky nezmení.
  8. Predaj je zdokumentovaný vystavením faktúry DPH predávajúcim v elektronickej forme. Predávajúci nezodpovedá za nesprávne fakturačné údaje poskytnuté zákazníkom.
  9. Až do úplného zaplatenia je výrobok majetkom predávajúceho.
  10. Predávajúci si vyhradzuje právo preveriť a prípadne odmietnuť realizáciu Objednávok, ktoré v Obchode vzbudzujú oprávnené pochybnosti, ako aj právo preveriť dôveryhodnosť a finančnú spôsobilosť Zákazníka.
  11. Po prijatí správne zadanej objednávky je predávajúci povinný bezodkladne overiť zadanú objednávku, najneskôr však v rámci …… pracovných dní a informovať Zákazníka e-mailom alebo prostredníctvom Účtu o spôsobe a termíne vybavenia objednávky. Kúpna zmluva je uzavretá okamihom, keď Kupujúci klikne na okienko potvrdzujúce odoslanie objednávky s povinnosťou platby – “Objednávam s povinnosťou platby” a Kupujúci je informovaný o tom, že objednávka bola prijatá na vybavenie. Predávajúci je povinný poskytnúť Spotrebiteľovi platné Obchodné podmienky.
  12. Kupujúci by mal dodržiavať všetky pokyny uvedené v potvrdení, najmä doplniť chýbajúce informácie potrebné na vykonanie objednávky.
  13. Predávajúci informuje, že termín dodania Tovaru sa môže predĺžiť v prípade vyššej moci, náhodných udalostí alebo iných okolností, ktoré nastali nezávisle od vôle niektorej zo zmluvných strán a ktorým nebolo možné zabrániť, čo malo za následok nemožnosť plnenia zmluvy. Za vyššie uvedené sa považuje aj oneskorené dodanie kuriérom.
  14. Nesprávne vyplnené objednávky budú zrušené, o čom bude predávajúci informovať zákazníka, ak mu boli poskytnuté kontaktné údaje.
  15. Doba realizácie objednávky závisí od dostupnosti Tovaru a zvyčajne sa pohybuje od 3 do 14 pracovných dní. Doba realizácie Objednávky sa predlžuje v prípade tovaru vyrobeného na zákazku, o čom je Zákazník informovaný e-mailom alebo telefonicky.
  16. Doba realizácie sa počíta od momentu potvrdenia Objednávky v prípade platby na dobierku alebo od momentu pripísania dlžnej sumy za Objednávku na bankový účet Predávajúceho v prípade platby vopred.
  17. V prípade nedostupnosti výrobku je zákazník okamžite informovaný a môže zrušiť celú objednávku alebo jej časť alebo akceptovať predĺženie doby dodania.
  18. Potvrdením objednávky sa uzatvára kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim.

§ 7. DODANIE TOVARU

  1. Dodanie Tovaru v Poľsku sa uskutočňuje na adresu uvedenú Klientom v Objednávkovom formulári prostredníctvom kuriérskych spoločností alebo inou formou, ak je v čase podania objednávky dostupná v Internetovom obchode. Kupujúci sa môže s Predávajúcim dohodnúť aj na tom, že Tovar si na mieste určenom Predávajúcim vyzdvihne osobne Kupujúci.
  2. Po odoslaní Tovaru zašle Predávajúci e-mailom faktúru s DPH. Zákazník splnomocňuje Predávajúceho na vystavovanie faktúr DPH bez podpisu Zákazníka a na vystavovanie a doručovanie faktúr DPH elektronicky.
  3. Zákazník je povinný skontrolovať kvalitu a úplnosť zásielky za prítomnosti zamestnanca kuriérskej spoločnosti. V prípade poškodenia zásielky je potrebné spísať za prítomnosti kuriéra škodový protokol (v deň prevzatia zásielky) a následne bezodkladne kontaktovať Obchod.
  4. Prijatie zásielky bez jej kontroly bude mať za následok stratu nárokov na náhradu škody spôsobenej prepravou. Znamená to teda, že akékoľvek nároky na náhradu škody na zásielke bez písomného záznamu o škode nebudú akceptované.
  5. Za prepravu dodaného Tovaru je zodpovedný Zákazník.
  6. Náklady na dopravu a termín dodania pri Objednávkach s celkovou hmotnosťou nižšou ako 30 kg a termín dodania sú uvedené pri zhrnutí Objednávky vloženej do tzv. “košíka”. Košíku.
  7. Náklady na dopravu a dodacia lehota pri objednávkach s celkovou hmotnosťou nad 30 kg a pri objemných položkách sa oceňujú individuálne v závislosti od hmotnosti a veľkosti zásielky a adresy dodania uvedenej v objednávkovom formulári, ak nie je v popise výrobku uvedené inak.
  8. Prepravné náklady sa vzťahujú na doručenie v pracovné dni a nezahŕňajú doručenie v sobotu, nedeľu alebo počas štátnych sviatkov, ako aj doručenie, ktoré podlieha času vyzdvihnutia. Náklady na dopravu sa účtujú zákazníkovi, pokiaľ sa predávajúci a kupujúci nedohodnú na iných podmienkach dodania výrobku.
  9. Dobierkové zásielky pre zákazníkov sa uskutočňujú pri objednávkach, ktorých celková hrubá hodnota nepresahuje 5 000,00 PLN.
  10. Dodacia lehota je od 24 hodín do 14 pracovných dní od odovzdania výrobku na expedíciu.
  11. V prípade okolností, ktoré bránia úplnému alebo čiastočnému vybaveniu zadanej objednávky, si zamestnanci obchodu vyhradzujú právo telefonicky
  12. V prípade, že si zákazník Tovar nevyzdvihne (najmä ak je Tovar vrátený Predávajúcemu kuriérom), môže Predávajúci odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpenie od zmluvy sa uskutočňuje predložením vyhlásenia o úmysle odstúpiť od zmluvy Zákazníkovi.
  13. Ak sa v údajoch zadaných kupujúcim zistia chyby, kupujúci môže požiadať o ich opravu poskytnutím správnych údajov. Predávajúci vynaloží maximálne úsilie, aby zabezpečil zohľadnenie opravy. Vzhľadom na proces spracovania objednávky však predávajúci nezaručuje, že objednávka bude doručená na základe údajov uvedených v pôvodnej žiadosti.

§ 8. ZÁRUKA A ZODPOVEDNOSŤ PREDÁVAJÚCEHO

  1. Všetok tovar v obchode je úplne nový a bez fyzických a právnych chýb. Predávajúci neposkytuje záruku na predávaný Tovar, pokiaľ sa naň nevzťahuje záruka poskytovaná výrobcom alebo distribútorom Tovaru. Predávajúci prikladá k zakúpenému Tovaru záručný list Tovaru, ak bol vydaný výrobcom. Záručná doba trvá od okamihu prevzatia Tovaru Zákazníkom. Predávajúci nezodpovedá za nesprávnu inštaláciu Tovaru alebo za jeho používanie v rozpore s návodom. V prípade zistenia vady/poruchy Tovaru, na ktorú sa vzťahuje záruka, je potrebné túto skutočnosť oznámiť Predávajúcemu písomne alebo e-mailom (telefonické oznámenia nie sú akceptované).
  2. Predpokladom pre uplatnenie práv zo záruky je vlastníctvo faktúry s DPH spolu s originálom záručného listu, ak bol vystavený.
  3. Zodpovednosť predávajúceho voči kupujúcim, ktorí nie sú spotrebiteľmi, v rámci záruky je vylúčená.
  4. Predávajúci nezodpovedá za žiadnu škodu spôsobenú nedodržaním termínu dodania alebo nedodaním Tovaru v situácii, keď Predávajúci zásielku riadne odoslal. Vzniknutá škoda nemôže byť dôvodom na uplatnenie akýchkoľvek nárokov voči Predávajúcemu.
  5. Riziko straty alebo poškodenia Tovaru prechádza na Kupujúceho v okamihu, keď Kupujúci alebo ním určená tretia strana, iná ako dopravca, prevezme Tovar do fyzickej držby. Takéto riziko však prechádza na Kupujúceho v okamihu odovzdania Tovaru dopravcovi, ak si Kupujúci nezávisle vybral dopravcu a poveril ho prepravou Tovaru a Predávajúci takúto možnosť doručenia Tovaru neponúkol.

§ 9. ZODPOVEDNOSŤ VOČI SPOTREBITEĽOM

  1. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, za fyzické a právne vady Tovaru (súlad Tovaru so zmluvou) len v rozsahu uvedenom v Zákone o právach spotrebiteľov (kapitola 5 Zákona). Práva zo záruky sú vylúčené vo vzťahu k Zákazníkom, ktorí nie sú Spotrebiteľmi.
  2. Spotrebiteľ môže tovar reklamovať do dvoch rokov od jeho dodania spotrebiteľovi v prípade, že zistí, že tovar nie je v súlade so zmluvou.
  3. Reklamácie týkajúce sa Tovaru sa podávajú písomne na adresu Predávajúceho uvedenú v úvode týchto Obchodných podmienok alebo na e-mailovú adresu: sklep@milsystem.pl. V liste obsahujúcom reklamáciu je potrebné uviesť údaje o reklamujúcom, číslo objednávky, názov a druh Tovaru, ktorého sa reklamácia týka, a dôvody reklamácie.
  4. Reklamácie sa vybavujú do 14 dní odo dňa ich doručenia predávajúcemu. Predávajúci informuje spotrebiteľa o výsledku reklamačného konania e-mailom alebo spôsobom obdobným spôsobu uplatnenia reklamácie. V prípade zamietnutia reklamácie môže Predávajúci na žiadosť Spotrebiteľa alebo z vlastného podnetu postúpiť Tovar na posúdenie výrobcovi alebo ním poverenej osobe. V prípade, že výrobca Tovaru alebo tretia osoba potvrdí existenciu vady, za ktorú zodpovedá Predávajúci, Predávajúci o tom bezodkladne informuje Spotrebiteľa a jeho požiadavku úplne alebo čiastočne akceptuje.
  5. Ak je reklamácia zamietnutá, Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa doručenia odpovede informovať Predávajúceho o svojom rozhodnutí o likvidácii Tovaru, spôsobe jeho prevzatia alebo uskladnenia Tovaru Predávajúcim na náklady Spotrebiteľa. V prípade, že je Tovar nariadené odovzdať Spotrebiteľovi, znáša Spotrebiteľ náklady na doručenie Tovaru Spotrebiteľovi. Ak Spotrebiteľ neurobí vyhlásenie o ďalšom osude Tovaru, Predávajúci uskladní Tovar a účtuje Spotrebiteľovi poplatok 100 PLN netto za každý deň. Poplatok za každý deň uskladnenia Tovaru bude splatný po uplynutí daného dňa.
  6. Spotrebitelia, ktorí využívajú služby predávajúceho alebo s ním uzavreli kúpnu zmluvu, majú možnosť využiť mimosúdne postupy riešenia sťažností a nápravy, v rámci ktorých sa vzniknutý spor pokúsi vyriešiť neutrálny a kompetentný subjekt, ktorý nie je prepojený so žiadnou zo zmluvných strán. Pravidlá prístupu k týmto postupom sú k dispozícii o. i. Pravidlá prístupu k týmto postupom sú k dispozícii okrem iného na Pravidlá prístupu k týmto postupom sú k dispozícii okrem iného v kanceláriách a na webových stránkach okresných (mestských) spotrebiteľských ombudsmanov, spoločenských organizácií, ktorých štatutárne úlohy zahŕňajú ochranu spotrebiteľa, krajských inšpektorátov obchodnej inšpekcie a Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa(http://www.polubowne.uokik.gov.pl/).
  7. Vo vzťahu k Spotrebiteľom sa zodpovednosť za nesúlad Tovaru so zmluvou uplatňuje v súlade s ustanoveniami § 5a Zákona o právach spotrebiteľov, pričom sa zohľadňujú nižšie uvedené ustanovenia.
  8. Predávajúci zodpovedá za akýkoľvek nesúlad Tovaru so zmluvou, ktorý existoval v čase jeho dodania Spotrebiteľovi a ktorý sa zistí do dvoch rokov od dodania Tovaru Spotrebiteľovi.
  9. Predávajúci nezodpovedá za nesúlad Tovaru so zmluvou, ak bol spotrebiteľ najneskôr v čase uzavretia zmluvy výslovne informovaný o tom, že určitá vlastnosť Tovaru sa odchyľuje od požiadaviek na súlad so zmluvou, a ak výslovne a samostatne akceptoval nedostatok určitej vlastnosti Tovaru.
  10. Ak sa zistí, že Tovar nie je v súlade so zmluvou, Spotrebiteľ túto skutočnosť oznámi Predávajúcemu a popíše nesúlad Tovaru so zmluvou.
  11. Spotrebiteľ by mal v reklamácii presne špecifikovať obsah svojej požiadavky, pričom spotrebiteľ môže najprv požadovať opravu alebo výmenu reklamovaného Tovaru.
  12. Ak sa ukáže, že spôsob, ktorý si spotrebiteľ zvolil na uvedenie Tovaru do súladu so zmluvou, nie je možný alebo by si vyžadoval nadmerné náklady Predávajúceho, môže Predávajúci vykonať výmenu, ak spotrebiteľ požiadal o opravu, alebo môže vykonať opravu, ak spotrebiteľ požiadal o výmenu.
  13. Ak by sa oprava aj výmena Tovaru ukázala ako nemožná alebo by si vyžiadala nadmerné náklady Predávajúceho, Predávajúci môže odmietnuť uviesť Tovar do súladu so zmluvou. V takom prípade môže Spotrebiteľ podať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy alebo požadovať zníženie ceny Tovaru.
  14. Spotrebiteľ môže podať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy alebo požadovať zníženie ceny reklamovaného Tovaru aj v prípade, ak Predávajúci neuviedol Tovar do súladu so zmluvou; nesúlad Tovaru so zmluvou pretrváva napriek tomu, že sa Predávajúci pokúsil uviesť Tovar do súladu so zmluvou; nesúlad Tovaru so zmluvou je natoľko závažný, že odôvodňuje zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy bez predchádzajúceho využitia iných prostriedkov reklamácie (oprava, výmena); vyplýva z vyhlásenia Predávajúceho alebo okolností, že neuvedie Tovar do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez nadmerných ťažkostí pre Spotrebiteľa.
  15. Spotrebiteľ, ktorý uplatňuje práva zo záruky, je povinný na náklady Predávajúceho doručiť vadný Tovar do sídla Predávajúceho alebo na miesto dohodnuté so Spotrebiteľom. Ak by vzhľadom na povahu Tovaru alebo spôsob jeho inštalácie bolo doručenie Tovaru Spotrebiteľom neprimerane zložité, je Spotrebiteľ povinný sprístupniť Tovar Predávajúcemu v mieste, kde sa Tovar nachádza.
  16. Predávajúci vráti spotrebiteľovi cenu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od prijatia tovaru alebo dokladu o jeho vrátení.
  17. Predávajúci vráti cenu rovnakým spôsobom platby, aký použil spotrebiteľ, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia peňazí, ktorý spotrebiteľovi nespôsobuje žiadne náklady.

§ 10. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom, nemá právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
  2. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku, má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky bez uvedenia dôvodu a bez vynaloženia akýchkoľvek nákladov, s výnimkou nákladov uvedených v čl. 33, čl. 34 ods. 2 a čl. 35 zákona o právach spotrebiteľov. Ak sa však zmluva vzťahuje na viac Tovarov, ktoré sa dodávajú samostatne, po dávkach alebo častiach, 14-dňová lehota sa počíta odo dňa prevzatia posledného Tovaru, dávky alebo jej časti.
  3. Zákazník-spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty veci, ktoré vzniklo v dôsledku používania veci iným spôsobom, než aký bol potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti veci.
  4. Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy v prípadoch:
    1. zmluva, ktorej predmetom je tovar, ktorý nie je prefabrikovaný, vyrobený podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo určený na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
    2. zmluva, v ktorej cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, ktoré sú mimo kontroly obchodníka a môžu nastať pred koncom lehoty na odstúpenie od zmluvy;
    3. zmluva, ktorej predmetom je Tovar, ktorý podlieha skaze alebo má krátku dobu trvanlivosti;
    4. zmluva, ktorej predmetom je Tovar dodaný v uzavretom obale, ktorý nie je možné po otvorení vrátiť zo zdravotných alebo hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený;
    5. zmluva, ktorej predmetom je tovar, ktorý je po dodaní svojou povahou neoddeliteľný od iného tovaru;
    6. zmluva, ktorej predmetom je zvuková alebo obrazová nahrávka alebo počítačový softvér dodaný v zapečatenom obale, ak sa obal po dodaní otvorí;
    7. zmluva o poskytnutí služby, ak predávajúci poskytol službu v plnom rozsahu s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred poskytnutím služby informovaný o tom, že po poskytnutí služby obchodníkom stráca právo na odstúpenie od zmluvy;
    8. zmluva o dodaní digitálneho obsahu, ktorý sa nedodáva na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s predchádzajúcim výslovným a predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, ako obchodník informoval spotrebiteľa o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
  5. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy prostredníctvom internetového obchodu, e-mailom alebo písomne (vzor formulára na odstúpenie od zmluvy je súčasťou e-mailu zaslaného predávajúcim ako potvrdenie o uzavretí zmluvy).
  6. V prípade účinného odstúpenia od zmluvy predávajúci bezodkladne vráti kupujúcemu – spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal. Vrátenie môže byť vykonané v rovnakej forme, v akej Kupujúci vykonal platbu, alebo v inej forme, ktorú si Kupujúci zvolí. Predávajúci neprijíma zásielky zaslané mu “na dobierku”.
  7. Predávajúci nenesie náklady na vrátenie Tovaru, ak Kupujúci – spotrebiteľ využije svoje právo odstúpiť od Zmluvy, čo znamená, že v takom prípade znáša priame náklady na vrátenie Tovaru Predávajúcemu Kupujúci.
  8. Ak je Tovar zaslaný späť Predávajúcemu buď v prípade odstúpenia od zmluvy na základe čl. 27 Zákona o právach spotrebiteľa, alebo v prípade uplatnenia reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy v dôsledku uplatnenia reklamácie, mal by Kupujúci – spotrebiteľ zaslať Tovar späť Predávajúcemu na adresu: na adrese: ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, Tovar v pôvodnom, nepoškodenom výrobnom obale.
  9. Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy nájdete v prílohe k týmto podmienkam.

§ 11. AUTORSKÉ PRÁVA

  1. Všetky materiály a diela súvisiace s činnosťou Obchodu a Predávajúceho sú chránené autorským právom Predávajúceho v zmysle zákona zo dňa 4. februára 1994 o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (t. j. zo dňa 6. júna 2019, Zbierka zákonov 2019, čiastka 1231), a to najmä dokumenty, zverejnené texty, grafika, logá, fotografie, zvukové materiály, video materiály. Sú výlučným vlastníctvom Predávajúceho.
  2. Predávajúci udeľuje zákazníkom nevýhradnú, bezplatnú licenciu na používanie materiálov a diel obsiahnutých v obchode na dobu neurčitú v nasledujúcich oblastiach použitia:
    1. fixácia a reprodukcia tlačou, reprografiou, počítačovou technikou,
    1. úvod do internetu,
    1. sprístupňovanie, šírenie iným spôsobom, ako je uvedené vyššie, t. j. verejným vystavením, použitím na reklamné, propagačné, marketingové, informačné a obchodné účely, vystavením, zverejnením, sprístupnením verejnosti – v neobmedzenom počte vysielaní a objeme.
  3. Ak zákazník umiestni do obchodu údaje, ktoré predstavujú diela v zmysle zákona zo 4. februára 1994 o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom, zákazník bezodplatne prevádza na predávajúceho právo udeliť súhlas na výkon odvodených autorských práv k takýmto dielam.
  4. Ak zákazník umiestni do obchodu údaje, ktoré predstavujú diela v zmysle zákona zo 4. februára 1994 o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom, súhlasí s použitím údajov inými zákazníkmi za podmienok uvedených v odseku 2. 2. a 3. vyššie.

§ 12. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Všetky údaje vrátane osobných a kontaktných údajov, ktoré predávajúci získa prostredníctvom registračného alebo objednávkového formulára, sú považované za dôverné a predávajúci ich použije výlučne na účely spracovania objednávky alebo poskytnutia informácií o obchodnej ponuke obchodu.
  2. Správcom osobných údajov Zákazníkov získaných prostredníctvom Internetového obchodu je Predávajúci MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (predtým: HOTELPARTNER24 MILSYSTEM HORECA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.) so sídlom v Stawigude, ul. Jarzębinowa 84, 11-034 Stawiguda, zapísaná v registri podnikateľov Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom v Olsztyne, VIII. obchodným oddelením Národného súdneho registra pod číslom KRS: 0001082798, držiteľ NIP: 739-393-06-03, REGON: 384049780 (ďalej len “správca”).
  3. Osobné údaje sa uchovávajú a spracúvajú v súlade s platným všeobecným nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
  4. Registrácia v internetovom obchode vyžaduje, aby zákazník udelil súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v rozsahu a na účel nevyhnutný na využívanie služieb poskytovaných v rámci obchodu, vrátane prenosu osobných údajov tretím stranám, prostredníctvom ktorých správca poskytuje služby v rámci obchodu, a prenos týchto údajov je nevyhnutný na riadne poskytovanie služieb. Súhlas sa udeľuje kliknutím na zaškrtávacie políčko dostupné na webovej stránke Obchodu.
  5. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, je však zmluvnou podmienkou potrebnou na využívanie služieb poskytovaných správcom v rámci obchodu. Odmietnutie súhlasu so spracovaním osobných údajov zákazníka správcom bude mať preto za následok nemožnosť využívať služby poskytované správcom v rámci obchodu a realizovať objednávky.
  6. Ak chcete odvolať svoj súhlas so spracovaním svojich osobných údajov alebo uplatniť ďalšie vyššie uvedené práva, pošlite e-mail na adresu: rodo@milsystem.pl s príslušnou žiadosťou. Dôsledkom odvolania súhlasu so spracovaním osobných údajov bude nemožnosť poskytovať služby v rámci obchodu a vybavovať objednávky.
  7. Správca zabezpečuje bezpečnosť zhromaždených údajov vrátane osobných údajov a poskytuje možnosť ich úpravy alebo vymazania z databázy obchodu.
  8. Zákazník má najmä právo na prístup k svojim osobným údajom a právo na ich aktualizáciu a opravu, vymazanie, právo požadovať obmedzenie ich spracúvania, právo na prenosnosť údajov, právo namietať proti ich spracúvaniu, právo kedykoľvek odvolať súhlas s ich spracúvaním, čo nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vykonaného na základe súhlasu pred jeho odvolaním. Zákazník má tiež právo podať sťažnosť dozornému orgánu v prípade podozrenia na porušenie spracúvania jeho osobných údajov.
  9. Kategórie osobných údajov spracúvaných správcom zahŕňajú najmä meno používateľa, e-mailovú adresu, telefónne číslo, meno, poštovú adresu, geografickú polohu, technické údaje týkajúce sa zariadení používaných na prístup k účtu, údaje o internetovom a/alebo sieťovom pripojení (vrátane IP adresy), identifikátor mobilného zariadenia, typ operačného systému, typ prehliadača alebo iného softvéru, údaje o hardvéri alebo iné technické údaje poskytnuté prehliadačom.
  10. V súvislosti s poskytovaním služieb budú osobné údaje poskytnuté externým subjektom, medzi ktoré patria najmä dodávatelia zodpovední za prevádzku IT systémov používaných na realizáciu objednávok, subjekty ako banky a prevádzkovatelia platobných systémov, subjekty poskytujúce účtovné, právne a daňové služby, kuriéri (v súvislosti s realizáciou objednávky). Správca si vyhradzuje právo poskytnúť informácie týkajúce sa používateľa príslušným orgánom alebo tretím stranám, ktoré o takéto informácie požiadajú v medziach platných právnych predpisov, ako aj na účely zistenia, vyšetrenia alebo obrany proti nárokom.
  11. Používaním obchodu používateľ súhlasí so zaznamenávaním súborov cookie alebo iných rovnakých technológií.
  12. Osobné údaje používateľa sa spracúvajú po dobu existencie účtu a v prípade jeho zrušenia sa okamžite vymažú. Doba spracovania údajov sa môže predĺžiť v prípade, že spracovanie je nevyhnutné na zistenie, vyšetrenie alebo obranu proti prípadným nárokom v súdnom, správnom alebo inom mimosúdnom konaní, ako aj na žiadosť príslušných orgánov verejnej moci, a po uplynutí tejto doby len v prípade a v rozsahu vyžadovanom zákonom. Po uplynutí obdobia spracovania sa údaje nenávratne vymažú.

§ 16. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Všetky prípadné spory vyplývajúce z kúpnych zmlúv uzatvorených na základe týchto obchodných podmienok bude riešiť všeobecný súd príslušný podľa sídla predávajúceho.
  2. Zmluva o poskytovaní elektronických služieb medzi zákazníkom a predávajúcim sa riadi poľským právom, najmä ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona o poskytovaní elektronických služieb.
  3. Záležitosti, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami, sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka, zákona o poskytovaní elektronických služieb a zákona o právach spotrebiteľov.
  4. Podaním objednávky v internetovom obchode akceptujete tieto Všeobecné obchodné podmienky (platné v deň podania objednávky).
  5. Predávajúci môže kedykoľvek zmeniť a doplniť obchodné podmienky, ktoré budú zverejnené na webovej stránke internetového obchodu. Pred vykonaním zmien Obchodných podmienok Predávajúci upozorní na plánované zmeny minimálne 7 dní vopred, pričom uvedie obsah menených ustanovení a zmenený obsah Obchodných podmienok vo forme konsolidovaného textu. Používanie Obchodu Používateľom po nadobudnutí účinnosti zmien Obchodných podmienok sa rovná súhlasu so zavedenými zmenami.
  6. Zákazník súhlasí so zasielaním korešpondencie od predávajúceho na e-mailovú adresu uvedenú zákazníkom.
  7. Akékoľvek kopírovanie, spracovanie alebo použitie popisov, obrázkov a akýchkoľvek iných materiálov umiestnených na webovej stránke obchodu vcelku alebo čiastočne je zakázané a vyžaduje si predchádzajúci súhlas predávajúceho, vyjadrený písomne pod hrozbou neplatnosti.
  8. Pravidlá a predpisy nájdete na tejto webovej adrese: https: //sklep.milsystem.pl/regulamin-sklepu/, ktoré sú k dispozícii na stiahnutie a uložené vo formáte .pdf.
  9. Ak je niektoré ustanovenie rokovacieho poriadku vyhlásené za neplatné právoplatným rozhodnutím súdu, ostatné ustanovenia zostávajú v platnosti.
  10. Nariadenia nadobudnú účinnosť 15.5.2024.