Najnovšie trendy v hoteliérstve

19 marca 2019

Hotely už dávno prestali byť len priestorom, kde môžete prenocovať. Sú to miesta, v ktorých hostia trávia veľa času. Ak teda hoteliéri chcú, aby hotelové priestory priťahovali návštevníkov a ostali im v pamäti ako otvorené, priateľské, moderné a funkčné miesto, mali by sledovať aktuálne trendy a vytvárať ponuky, ktoré reflektujú tento stav. Dnešný príspevok je pokusom poukázať na niektoré z nich, ktoré už teraz revolučným spôsobom menia tvár hotela. Nech sa páči, pustite sa do čítania.

Kuchyňa vega a eko

Hoteloví hostia kladú čoraz väčší dôraz na to, čo sa im objaví na tanieri. Nejde iba o to, aby jedlo bolo chutné a esteticky upravené, ale aby spĺňalo požiadavky racionálnej kuchyne. V poslednom desaťročí pribúda ľudí, ktorí nejedia mäso a zvieracie výrobky. Preto, aby sme ich neodsúdili len na prílohy – hranolky či zeleninové šaláty, mali by sme im pripraviť menu, ktoré bude zohľadňovať lunche, raňajky, obedy a večere z rastlinných produktov v rôznych obmenách. V opačnom prípade to budú hostia vnímať ako výrazný nedostatok, čo sa iste odzrkadlí v negatívnom hodnotení.

V ekologickej kuchyni je dôležitá nielen samotná príprava jedál, ale aj pôvod surovín. Klienti sú v tomto smere čoraz náročnejší. Nie je to len módna záležitosť, ako si niektorí myslia, ale racionálny prístup. Klienti by si radšej vybrali výrobky, ako napríklad vajíčka, ktoré nie sú z klietkového chovu alebo kuchyňu, v ktorej panuje tzv. pravidlo „zero waste”, čiže na maximum využiť potenciál jedla bez zbytočného plytvania.

Zaujímavou službou je možnosť zorganizovať pre hostí kulinárske dielne. V dnešných časoch má interakcia s klientom cenu zlata.

Nasledujte zvyky klientov

Súčasný hotelový klient pozitívne hodnotí predovšetkým individuálny prístup. Škála takého kontaktu sa odzrkadlí v značnej miere na celkovom vnímaní hotela. Naďalej je dôležité aj pekné a príjemné vybavenie interiéru, pohodlný hotelový nábytok a komfortné postele, ale ruka v ruke s tým musí byť prítomný aj prvok personalizovania skúseností hostí. Pozitívny dojem môžeme v hosťovi zanechať už pri samotnom vstupe do objektu, pri registrácii. Ide o maličkosti, na ktoré nesmieme zabúdať, ako napríklad milé privítanie a rozlúčenie sa s hosťom, dobré správanie jednotlivých pracovníkov a ich schopnosť komunikovať s klientom s úsmevom na perách, znalosť miestnej lokality, umožňujúca navrhnúť klientovi atraktívne miesta, ktoré by mohol navštíviť.

Coworking space v hoteli

Narastá počet osôb vykonávajúcich prácu na diaľku. Špecifikum nových zamestnaní spočíva práve v možnosti pracovať mimo pracoviska. Grafici, copywriteri, informatici a iní chcú oddeliť súkromný voľný čas od pracovného času. Keď sú však stále na tom istom mieste, vôbec to pre nich nie je osožné. Preto je čoraz populárnejšie vytvárať v kancelárskych budovách a hoteloch špeciálne priestory „coworking space”, ktoré umožnia ľuďom z rôznych odvetví získať pohodlné miesto na prácu. V takýchto prípadoch hoteliéri často ponúkajú svojim hosťom aj celodenné gastronomické služby.

Autor
milsystem

Zostaw komentarz

Newsletter

Polecamy również